Ny vecka, nya tag!

I mitt senaste inlägg så var det lite frågetecken inför helgen.

Det blev A-lagets första 3-poängare hemma mot Åseda då Örsjös stora sponsor M. Sköld hade tagit sig ner! :)

Det blev dock ingen seger för B-laget i söndags mot Söderåkra. Det var en plattmatch från Örsjös sida på den sämsta planen i år? Torr och massa grusfläckar över hela planen.
Jag gjorde dock min andra match som utespelare. Spelade sista 10 minuterna och fick några lägen men med tanke på den dåliga planen och att jag inte har spelat ute på väldigt länge så gick det inte så bra ;)
Det blev förlust med 3-0 och B-laget är fortfarande utan poäng.

Nybro ledde med både 2-0 och 3-1 mot Alstermo men fick "bara" 1 poäng.

Sigfrid förlorade senast mot serieledarna.



Ikväll är det träning som gäller!! :)

Kommentarer
Postat av: Petter

Du sätter snart ett mål elvis! hoppas du knåpat ihop en bra målgest bara... Kan ta lite tid innan truppen på hemsidan uppdateras, får bygga om hela sidan och det tar ett tag...

2011-05-24 @ 12:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0