Lite paus...

Igår spelade vi match mot Alsjöholm och vann med 3-0. Vi spelade riktigt bra i första halvlek och rullade ut dom. Andra var inte alls lika bra men vi var endå det bättre laget. Men det märktes att vi var trötta. Tyvärr kom inte bytena förrens 5 minuter kvar av matchen. Då syntes det att vi spelade bättre också. Men det hade behövt att komma med 20 minuter kvar så hade kvalitén varit högre och ett par mål kanske hade varit ett resultat av det.
Jag satt också på bänken för att Tobbe hade problem med foten. Men det var inga problem med lite tejp. Det är ju aldrig roligt att spendera 90 minuter på bänken.

Idag mötte vi Pukebergs U-lag. Vi började uselt. Puke fick göra precis som dom ville och det gjorde dom också. Med lite jävlar anamma (som jag sagt innan i bloggen) skulle dom inte fått göra 1-0. En spelare fick stå i målgården göra mål utan problem. Sen gör vi ett snyggt mål signerat Tobias Idensjö. Ett lobbskott in i mål. Sen händer en jävla idiotgrej! Jag rusar ut för att plocka upp en boll då en spelare kommer med båda dobbarna precis under knät. Domaren för dagen blåste bara frispark (domaren som för övrigt stod ivägen för spelare och sprang in i spelare och dömde riktigt dåligt helt enkelt). Jag fick utgå och Martin fick ställa sig i mål. Han gjorde sitt bästa med fick tyvärr släppa in 6 baljor (tror jag). Det är samma visa som vanligt i b-laget. Man går inte in 100 i närkamperna eller ger 100 i någonting. Det finns ett fåtal spelare som gör det men det räcker tyvärr inte!

Det här blir sista inlägget på ett tag, vet dock inte hur länge men jag har ingen motivation till att skriva för tillfället. Vi får se när jag dyker upp i bloggvärlden igen.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0