"Nya idéer"

Jag har ju funderat lite på vad jag ska skriva om. Fick lite nya idéer när jag läste en kille som inte bloggat så länge. Tror jag ska kalla han för Örsjö IF´s egna Gattuso. http://bobbansblogg.blogg.se/ 

Jag ska skriva lite om lagen i trakten. Jag börjar med lite division 6-lag!

Först ut blir: Örsjö IF

Dom senaste åren så har Örsjö alltid känts som ett bra lag med bra sammanhållning. Det har alltid varit kul att möta ÖIF. Det känner jag nu med, känns som ett bra gäng med bra killar.
Örsjö kändes redan förra året heta och som en bra kandidat till att blanda sig in i toppstriden. Ett ungt lag med ett gäng rutinerade spelare så kunde det bli bra. Ett lag som kan vinna hemma mot seriesegrarna relativt enkelt (vad jag hörde) och förlorade knappt borta.
I år har vi förstärkt med 7 nya killar så känns det som att vi ska vara med i toppen och slåss om en plats att gå upp.

Årets snackis: Målvaktskampen!
Årets frågetecken: ?
Årets komet: Simon Svensson/Oscar Winsth
Årets målgest: ser jag fram emot! Har lagt upp några som jag hoppas se på Strandängen i år! ;)



Nästa lag: Johansfors IF

Kommentarer
Postat av: bobban

ja du elvis de var ju kul att du kom på nåt;) elr jag kom på;) höhö

2011-01-25 @ 22:16:47
Postat av: Elvis

Jag tackar för grundidén! :) hehe!

2011-01-26 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0