WipeOut i bilder

Onsdag kväll

Jag vet att jag är värdelös på att skriva. Sorry alltså! =/
Men för att muntra upp er tappra läsare kommer här lite bilder från Argentina!


Första svenska gänget i WipeOut 2010
Gladis, Jesus-lover, Modell, Kändis, BÄST, Smålänning, Gul gubbe, Fagmaster

Första svenska gänget i WipeOut 2010

Mellanlandning i Madrid

På flygplatsen i Madrid

Och så var vi framme i Argentina!

Väl framme i Argentina

Gula gubben och jag på Boca Stadium

Gula gubben och jag.

Jag, FCZ-Andreas och modell-Pontus på hotellrummet ;)



Härliga Wali posar ;)

Wali

Ett väldigt högt hus i Buenos Aires

Ett högt hus i BA

Josef, Tessan och Camilla på äventyr med Tomten. ;)




Jamen sådär :) Nu har ni lite att titta på iallafall. :) Har ni några frågor får ni gärna ställa dom, dock inget om hur det gick i tävlingen. Hehe. Programmet kommer visas i början av mars. Trots att vi var nummer ett ut på banan visas vi nog som avsnitt nr 2.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0