Ledig!!

Torsdag morgon

Eller är det förmiddag när klockan är 10? U tell me! Jag sitter för tillfället i min nya morgonrock som jag fick i julklapp. Underbart skön är den! :)
Jag funderar på vad som händer idag. Jag ska nog ta mig en tur till Kalmar hade jag tänkt! Men vad jag ska göra där vet jag inte riktigt. Kolla lite. Äta lite. Får se vad som händer. Kanske ska jag hälsa på Adam? Min gamla klasskompis. Det beror på om han struttar runt på jobbet eller inte. Han jobbar på Helén och Jörgens.

Jaha, jobb till helgen då. Det ska bli skönt att ta det lugnt faktiskt. Men man måste ju planera in något trevligt. Får se om någon är villig att göra mig sällskap. Det är sånt som märks!

Jomen nu pratade jag med Adam. Han jobbar tydligen inte kvar på Helén och Jörgens. Ha! Där ser man :) Han jobbar på det nya glashotellet i Kosta. Han jobbar som Sommeliér där. Kul för han.

Jaha, nehe om man skulle ta och klä på sig och bege sig till Kalmar då.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0