God morgon!

Onsdag eftermiddag

Ja, god morgon kan man säga. Jag vilade middag. Hehe. Jag jobbade till 1 idag och det blev till att åka hem till morsan direkt för att käka Schnitzel! Det var riktigt gott. Sen kaffe på det. Och en liten kaka som morsan hade bakat igår.

Sen åkte jag hem och la mig i sängen och slocknade rätt fort. Jag sov väl ungefär 2,5 timmar. Det var behövligt och skönt! Ikväll ska jag hem till Koffe som fyller år. =) Hade tänkt att köpa något till han nu när han bjuder på kaffe å allt! :)

Imorgon är jag ledig för jag jobbar till helgen. Ska bli skönt att ta det lugnt faktiskt. Får väl se till att städa lägenheten lite.

Jag ser fram emot till Mars pga 2 anledningar: WipeOut kommer att visas och det ska bli så j****vla kul att se! :D Sen så 20 mars kommer det vara en WipeOut-fest hos Silas (en dansk deltagare) för oss i avsnitt 1 och 2. Det ska bli kul att träffa alla deltagare igen! Ett härligt glatt och verkligen udda gäng! haha!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ämmii <3

Vilken bra blogg <3

2010-01-20 @ 16:52:49
URL: http://emelieliljebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0