Feest!

Lördag eftermiddag

Jag stod nyss i köket och höll på att skära upp fläskfilén tills ikväll då jag plötsligt hörde i mitt huvud: "paus" och så gick jag hit. =) Jo det är ju fotbollsfest ikväll med S:t Sigfrid. Jag är ju med i festkommitén så jag har tagit på mig att fixa mat. Så det blir god mat och lite lekar.

Vi hade träning idag på morgonen. En kvart in på träningen trampar jag snett så in i helvete och foten svullnade upp till en bulle. Så det var bara att gå å duscha och halta iväg. Jaja. Så kan det gå :P Ont gjorde det och det gör det fortfarande. *aj!*


"Jag driver inte med dig, men jag vet inte heller om jag menar allvar" Det får vi väl reda på ikväll!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0