Jul, jul, strålande jul!

Ja, fast nu är ju julen över. Jag var inne i Kalmar idag för att se om man hittar något på mellandagsrean. Träffade vår kära Ordförande Petter Wåhlin som inte var allt för glad pga allt jävla folk som var inne i storstaden Kalmar.

Fick lite klagomål på grabbarna att jag inte skrev så mycket här i bloggen. Men jag har bara tänkt att skriva om fotboll i den här bloggen men nu när vi inte tränar mer än en gång i veckan och det inte är så mkt matcher eller cuper så ofta kan man inte skriva så ofta heller.

Men jag kan ta lite kort om träningen i torsdags. Det var som bekant dagen innan julafton. Vi valde att träna då istället som idag då dom flesta av grabbarna ligger hemma och är bakfulla ;)
Jag tyckte tyvärr det blev en lite för loj träning. Vi skulle gå igenom lite hur vi skulle spela och det gjorde vi i omgångar mitt under matcherna. Det blir väldigt hafsigt och oorganiserat spel då. Sen var inte inställningen bland oss spelare på topp heller. Då blev det (enligt min åsikt) en slarvig och tråkig träning.

Vi hoppas på bättre inställning nästa träning så blir allt genast mycket bättre!

Ikväll klockan 20.00 kollar vi på Ettan då programmet "Minuten" har premiär. Jag var klar för det programmet men föll på mållinjen. Var uppe i Stockholm kvällen innan jag skulle tävla i Minuten. Men sen så ringer dom och säger att dom var tvungna att ta bort ett antal deltagare då dom andra som har varit med har tagit så mycket "tv-tid". Tyvärr jag var en av dom.
Hade varit i Uppsala nån månad innan på ett s.k Bootcamp. Lägger upp några bilder från det här:


Här skulle man fånga 2 av 4 bollar. Bollarna stod på 4 olika pelare med olika höjd.

Man skulle fånga 2 av 4 bollar med en mask för ögonen. Man såg ingenting!

Här skulle man med hjälp av en vattenspruta lägga i ett X antal ballonger i en tunna!

Här skulle man med en vattenspruta lägga ett X antal ballonger i en tunna

Här är gänget som var med på Boot Camp!

Här var hela gänget som var med på Boot Camp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0