Jaha?

Lördag kväll

Fan! Jag blir så jävla osäker! Inte ett ljud?! Ska jag lugna ner mig eller ska jag fortsätta? Nej 3 stycken räcker. Så! Nog om det!

Var i Kalmar idag och kollade när Madesjö spelade riktigt bra och tack vare deras målvakt Tova Lemon lyckades vinna idag. 3-2 blev det till Madesjö mot Ifk Kalmar. Helt klart rättvist.

Jag har varit hos Offe och kollat Sverige spela lite fotboll. Sverige vann helt klart rättvist med 2-1. Jag tycker inte ens Ungern skulle fått straff. Fan, Isaksson var ju nära på att ta den. Men iallafall så vann dom. Tack vare Elm och Elmander. Matchens lirare!

Ikväll förlorade vi (S:t Sigfrid) mot Johansfors och chansen att gå upp som bästa lr näst bästa tvåan försvann. Men nu gäller matchen på söndag istället mot Lindås/Långasjö. Jag hoppas göra en stormatch! Jag gjorde det senast hemma mot Emmaboda då jag höll nollan. Jag vill utvecklas som målvakt! Jag blir bättre efter varje match och träning. Sakta men säkert. Jag har ju bara trots allt bara varit målvakt den här säsongen och gjort ett helt okej jobb. Enligt mig och fler därtill. Jag hade funderingar på att byta till en annan klubb. Vilken det är spelar ingen roll utan det var bara en tanke jag hade ett bra tag för att utvecklas som målvakt. Men jag kände efter lite extra och kom fram till att min hjärta tillhör S:t Sigfrid! Härligt folk och jag trivs riktigt bra!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0