MIDSOMMAR!

Söndag kväll

Jaha, årets midsommar spenderades i ett tält på Grönhags camping. Det har varit en bra midsommar =) Det har hänt både roliga, tråkiga och överraskande saker. Jag kan ju börja med det tråkiga. Det var ett knivslagsmål på våran camping där en kille olyckligtsvis dog. =/ Han blev knivhuggen och dog i ambulansen på vägen in till sjukhuset. Det är fan sjukt!

Men iallafall, på fredagen drog jag, Jonas, Kajsa och min bror in till Lundegård där vi träffade Koffe, John, Johan och alla andra. Dansade lite, skojade lite. =) Gutt som tusan. Sen hände det en överraskande sak på Lundegård också. Träffade en som jag verkligen inte tyckte om mig. Men öppnar man bara munnen och börjar prata så brukar allting lösa sig. =) Se på tusan alltså.
Hade det bra med Henke, Johan, Jocke och Emma som kom på lördagen. =) Vi var ett härligt gäng och lyckades roa oss själva i regnet.
Jag var dock inte på topp på lördagen. Hade ont i huvudet nästan hela dagen och kvällen så det blev väldigt tidigt då. Men det kanske var lika bra med tanke på att man ska jobba på måndag. Tillbaka till verkligheten på måndag. =)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0