Frukost

Fredag morgon

Jaha, nu har jag ätit upp frukosten. 2 mackor och en tallrik med yoggi. Varje morgon jag jobbar. Likadant, det enda som kan skilja är vilket pålägg, vilket sorts smörgås och yoggi. Ja, i princip allt. Omväxling förnöjer =) Jag jobbar i helgen och det känns väldigt bra. Jag ska ha en lugn helg och ska hitta mig någon som vill titta på "Så ska det låta". Jag har inte sett ett enda program än. Jag vet inte ens om det är ikväll eller om det har slutat. Aja, det märks.

På tal om att märka. Igår när jag var i Kalmar så började mina ögon och näsa rinna. Bara lite, men endå. Då kom jag fram till det jag hade anat en längre tid nu. Jag har pollenallergi. Väldigt lite men endå. Håller det sig på den här nivån är det inga problem.
Undrar om jag ska ta mig tid att dammsuga lägenheten i helgen. Förmodligen inte för att jag lär vara så trött efter jobbet. Kanske på måndag.

B-laget spelar på söndag och jag ska inte vara med. Dom spelar borta i Långasjö och dit orkar jag inte ta mig efter jobbet. Tråkigt att inte få vara med och spela. Men det kommer ju fler matcher!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0