Fem kilometer

Tisdag kväll

Jaha, nu har jag sprungit Linnealunken. Notera att jag sprang. =) Ja, det var första året jag orkade springa hela fem kilometer. Jag har orkat ungefär fyra kilometer innan. Fram till vattenpausen. Men jag sprang bara förbi i år. Jag stannade bara en gång när mitt skosnöre gick upp. Jag sprang på 26 minuter. Jag hade legat på 24-25 om jag inte sprungit förbi bilen och lämnat jackan. Jag är iallafall nöjd. Hade trevligt sällskap efteråt med mina arbetskamrater på Strandvägen plus lite annat måltidsfolk =)

Jag har skaffat mig ett beroende tror jag. Singoalla Lakrits! F*CK vad gott det är! Alla lakritsälskare - pröva det!

Jag är ledig imorgon, då måste jag få tummen ur och städa, och tvätta också.

Det är rätt mycket nu, privat alltså. Inte nödvändigtvis negativt utan bara att man måste ha koll på allting.
Men det var allt för idag!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0