"Skriv skriv skriv"

Fredag kväll

"Skriv skriv skriv" fick jag som kommentar. =) Ja, okej Fanny. Jag ska skriva så du får reda på lite mer om mitt liv. Haha.

Nu har jag iallafall semester. Dagen på jobbet har varit i ett lagom tempo. Skönt att inte behöva stressa halft ihjäl sig nu så här innan semester. Jag cyklade hem i iver att ha semester. Jag vände bara i lägenheten för att dra hem till morsan å farsan en stund. Jag hämtade den oerhört läckra bruna resväskan. Fulsnygg. =) Efter att ha hämtat den så blev det systemet. Måste ju ha lite dricka nu när man har semester. Efter att ha fått hem det och lagat mig lite mat så satte jag mig och spelade lite PS2. Då kom arbetsdagen fram. Jag blev trött och inte alls lika på som jag var förut. Kollade upp lite vad som händer ikväll. Det är väl inte allt för mycket. Blev erbjuden att komma och hälsa på mina kusiner och moster i Kalmar men nu när jag sitter här och har öppnat min första öl så känner jag tröttheten i hela kroppen. Det lutar åt en lugn fredag. Hade lite påtryckningar från några att följa med ut på Vallen men nää. Dels så tillåter (fortfarande) inte min ekonomi detta! Fan vad jag hatar att snåla!

Jag och Christopher åker troligtvis till Halmstad på söndag. Ring gärna! =) Smsa går också bra.
Vi ska nog till Ullared en sväng också. Kanske Skåne också. Säga hej till Måns och Peter (kusinerna). Det var alldeles för längesen man träffade alla dom. Har alltid trivts med  min farbror och hans familj.

Nehe, vi får väl se om man tar sig utanför dörren ikväll.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: maalin

jag är grymt besviken på dej att du var tvungen att kasta i mitt ansikte idag att du ska till ullared! JAG HOPPAS DET ÄR LÅNG KÖ!!!!!! (nej förlåt ja menade såklart inte de där )

2009-07-17 @ 21:50:58
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: Adam

Haha! Förlåt! =P Men jag lovar att ta med dig någon gång för att kompensera dig =)

2009-07-18 @ 14:54:22
Postat av: fanny

duktig pojk!

2009-07-19 @ 00:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0