Överseende.

Tisdag morgon

Då var det dags igen. Det var nästan en vecka sen jag skrev senast. Ni får ha lite överseende med att jag inte skriver. Jag har tappat intresset lite. Det går i vågor det här. Ibland vill man skriva precis allting som händer och ibland känns allting bara trist.
Jag har iallafall bara fem arbetsdagar kvar! Sen börjar min härliga semester. Då väntar Cypern och Ayia Napa. Det ska bli härligt som fan!
Sen finns det några andra planer också. Skåne? Polen? Liseberg? Ja, det är sånt som märks iallafall.
Vi får väl se hur mycket jag börjar skriva nu. Kanske blir mer på semestern. Vem vet?


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Fanny.

skriv skriv skriv :)

2009-07-17 @ 00:06:24
URL: http://uppdragrymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0