Lång tid ingen sedd

Tisdag förmiddag

"Long time no see"

Jaha, återigen var det längesen jag skrev. Men idag är jag ledig och har en städ-och tvätt-dag. Så nu har jag varit nere och lagt i 2 tvättar. Sen har jag bara en kvar. Men skiten lär ju inte torka för våran torktumlare är knasig och vill inte torka tvätten.Men men, sen har jag även varit och pantat lite sen festen i helgen. Ja, den förra helgen åxå. Det var inte meningen att jag skulle ha fest nu den här helgen. Men efter några sms hit och några sms dit så blev det tydligen så. Spontanfester är oftast dom roligaste. Det blev lite Buzz och mycket Sing Star! Jag var kung som vanligt ;-)
Jag hade riktigt trevligt. Mycket trevligt sällskap åxå :)

Får väl se om det håller i sig med skrivandet nu. Jag jobbar rätt mycket resten av veckan men man vet aldrig. Jag kanske får ett infall till. Men det var allt för denna gången.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0