Fussball

Måndag kväll

Jaha, då var första dagen i veckan avklarad. Då återstår det bara sex dagar.
Jag har varit ledig idag, men jag vaknade vid halv 9 utav att NBAB var tvungna att klippa häcken just idag när jag är ledig. Men jag bara skulle ligga kvar. Höll på att somna men några sms och vips! Så kunde man inte somna om. =(
Imorgon är jag också ledig. Då lär dom väl klippa gräsmattan lr något sånt.

Jomen dagen har sett ut så att jag låg i sängen till 12 ungefär. Masade mig upp och satte på datorn. Facebookade lite för att sedan äta köttbullar och potatis hos morsan. Sen efter det så drog jag hem, pendlade mellan soffan och datorn. Sen blev det sängen. Bestämde för att spela in matchen Sverige - England så jag kunde kolla på den med Tova ikväll. Men VHS är inte var det en gång varit. Jävla skit rent ut sagt. Så efter mycket möda och stort besvär kom vi fram till att det inte gick. Så vi kollade på teve istället. Sen blev klockan dags att åka hem. Vissa har ju skola imorgon medans en annan är ledig ;)

Men imorgon blir det kanske Kalmar. Får se, jag bestämde mig för att åka in dit på lördag för att kolla lite fotboll. Nej, inte Kalmar FF. Usch. Kanske tar mina ärenden på lördag...hmm. Jag får se.

Spelade även match igår mot Emmaboda. Fan vad dåligt organiserat det var. Vi fick inte bollar förrens en kvart innan matchstart! Även västar och koner fick vi vänta med. Jag trodde det var bättre organiserat i Emmaboda som endå får räknas som en fotbollsstad med alla sina lag! Aja, jag stod i mål och vi lyckades få 2-2 som endå var helt okej. Vinst till oss hade inte varit orättvist. Lite mer sammanfattning av matchen hittar du på http://sigfrid.org i gästboken.

Det här får bli allt för idag.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0