Ledig

Måndag eftermiddag

Jaha, idag har jag varit ledig. Sov enda till halv 10. Jätteskönt! =D Det är sent för mig numera. I vanliga fall vaknar jag runt 8 och det suger ju.
Jag gick upp och betalade lite räkningar. Aldrig roligt ju, men det är ett måste. Sen bestämde jag mig för att åka in till Kalmar för att leta upp en sommarjacka. Men när jag väl kom in till Kalmar var det skitväder! Usch! Jag hade ingen lust alls att gå i affärer. Så jag sket i det, gick å käkade stekt salt sill på 4 Kök istället. Sen pös jag bort till City Gross och shoppade lite istället =D
Åkte hem till ett helt underbart väder! Så jag bytte kläder och gick mig en promenad! Jag har börjat fatta tycke för att vara ute och gå. Jätteskönt.


Snart Eskilstuna =)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0