Pukebergs BK

Efter ett litet uppehåll så ska jag den här gången skriva om Pukebergs BK

Puke som åkte ur division 4 med minsta marginal. Dom vann mot Långemåla men förlorade mot Torsås med 3-1 om jag inte minns fel. Rätta gärna mig om jag har fel. Men hade dom gjort ett mål till hade dom klarat sig kvar i
division 4.
MEN Pukeberg hade största möjliga TUR! Ett lag från division 3 drog sig ur och Puke fick en gratisplats i division 4.

Pukeberg har imponerat hittills med sitt "nya" lag då dom har förlorat dom sina nyckelspelare. Men dom har fått lite nya namn:

Sanin Zurotovic - Kommer tillbaka efter uppehåll
Lloyd Manangat - Kommer tillbaka efter uppehåll
Daniel Johansson - S:t Sigfrid
Mikael Lindahl - S:t Sigfrid
Jens Ingvarsson - S:t Sigfrid
Max Persson - S:t Sigfrid
Robin Hamic - Smålandsstenar GOIF
Brandon Bolander - Madesjö IF

Pukeberg som vann Nybro Open och gjorde det riktigt bra. Förutom matchen mot Örsjö som dom förlorade mot. Enda matchen dom förlorade. Dom vann mot Trekanten i finalen.

Frågan är bara om det räcker till för att hålla sig kvar i fyran. Det återstår att se på Pukevallen framöver.

Årets hopp i Puke: Mikael Lindahl. Blir han Pukes "räddare"?
Årets intressantaste nyförvärv: Max Persson. Imponerade stort i Sigfrid. Men får han upp flåset?
Årets målvakt: Robban kommer vara viktig i a-laget. John-John kommer kötta i b-laget!
Årets avbräck: Sebbe Nordström


Nästa lag: Madesjö IF

Kommentarer
Postat av: ASSCOACH

fint att det äntligen kommit ett inlägg! jag ser fram emot "danska för nybörjare" och undrar lite om när det kan tänkas dyka upp? :D

2011-02-19 @ 19:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0