WipeOut

Torsdag morgon

Ja, nu ar klockan strax efter 8. Hemma i Sverige ar den ju 12 nu. Det ar lite tidsskillnad. Fyra timmar for att vara exakt!

Jag sitter just nu pa hotellets dator och surfar lite. Hotellrummen ar riktigt fina. Forst ett stort vardagsrum med tv och "kok". Sen ett sovrum med tva lagom stora sangar. Sen en toalett. Sa man lever fint! :) Ja, nu har jag ju sprungit banan, det jag kan saga och for den delen far saga ar att det var riktigt jaaavla kul! En underbar upplevelse att fa vara med bara.
Jag bor med en kille fran Vaxjo, jattetrevlig ar han! Han har nagra sma skona uttryck: Bra tv (nar man ramlar och slar sig osv) sen aven: Fa forunnat (det ar ju inte sa manga som far vara med om detta sa det ar fa forunnat att vara med) Sen blir allt mycket roligare med hans dialekt och nar man val ar har.

Jag har hunnit med en del sightseeing ocksa! Vi var i en gammal stadsdel och vandrade lite...sen sa var vi aven pa Boca Stadium! Boca Juniòrs hemma-arena. Dar har ju tex Maradona spelat. :)

Det har blivit strosande pa gatorna, atit lite god mat. Men servicen pa restaurangerna ar USEL! Det finns ingen ordning pa grejerna. Det ar oftast mer an en servitor och det drojer jattelange innan man far maten. Darfor tar dom fram brod pa brod pa brod. Det gar at en hel del brod i Argentina! :P Men men, det ar faktiskt bara det enda jag kan klaga pa. Allt annat ar toppen har nere! :)

Programmet kommer visas i april-maj och da far ni ha koll pa progam nummer 2. Jag tror det blir sa iallafall! :) Hall utkik!


Pa aterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0