Oj oj

Tisdag eftermiddag

Nu har jag hjälpt farsan å slängt massa jord o grejer. Även lastat massa grus och lagt i trädgården. Han fixar och ska ha ölandssten på gräsmattan. Så jag har varit duktig och hjälpt till på min lediga dag. Men jag känner att det kanske inte var det bästa för min rygg. Jag har fått väldigt ont på sistone. Det är fan inte bra!

Men ikväll ska jag iallafall med och göra A-lagsdebut i Vissefjärda. Förmodligen blir det på bänken som målis. Men det vore skitkul om jag fick stå. =D Men vi får se hur det blir på fredag om jag får stå då. Sånt som märks.

Jag är kass på att skriva, jag vet. Men jag orkar inte alltid. Ni får nöja er med det som skrivs.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0