Recept!

Torsdag kväll

Jag gjorde mig en jättegod sallad förut! Här kommer recept:

Kokt nypotatis
Sill
Salladsmix (Jag hade fransk salladsmix)
Rödlök
Fetaost
Färska champinjoner
Gräslök
Gräddfil

Skär skivor av champinjonen och stek den lätt på stekpanna med olja och salt. Låt svalna.
Skär sedan ner potatisen, sillen, rödlöken i bitar och lägg ner i en skål.
Smula fetaosten (vid hel fetaost) och häll i skålen.
Lägg sedan ner salladsmixen, champinjonerna och gräslöken. Blanda runt.

Lägg sedan upp på tallrik med en klick gräddfil på och njut! Jätteenkelt och jättegott!


På återseende!


Kommentarer
Postat av: m.a

Du är för go, får komma hem till mig och laga mat någon gång!!!;-)

2009-06-26 @ 21:17:19
Postat av: slamme

adam mer mat med 2-3 ingredienser tack

2009-06-30 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0