Pengar och träning

Torsdag eftermiddag

Det är fortfarande undebart väder ute men idag har jag inte känt för att sola. Jag kom nyss hem ifrån morsan å farsan. Jag skulle åkt dit å sola tänkte jag, men när jag kom fram hade jag ingen lust alls. Så jag gick in och fikade istället. =P

Jaha, ikväll är det träning. Hoppas det blir lite svalare till kvällningen så man slipper svettas i mängder.

Jag lirade lite poker igår med Häll, PJ, Ante. Det gick bra. Jag gick plus så nu har jag pengar igen. Dagen innan löning. =P
Vi tittade på USA - Spanien igår. Jag sa redan innan att USA skulle vinna. Jag hade det på känn. ;)
Jo nu när jag väl har pengar så handlade jag. Jag var jättesugen på sill och nypotatis så jag åkte till Willys och handlade. Jag kokte potatisen med dill, rödlök och massa salt. Mums var det!  Men jag hade glömt gräslöken. Typiskt! Så jag cyklade bort till Kvantum för att kirra det. Så träffade jag Carro. =) Hon hade schyssta meloner =D haha. Vattenmeloner som såg riktigt gott ut. Men jag var hungrig som fan å sa typ bara hej. ^^
Men det var allt för idag!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0