Macka

Torsdag kväll

Ibland har man problem med rubriken. Det är bara så.

Jag skrev igår att det var mycket, nu är det en mindre sak att "bekymra" sig om.

Imorgon är det fredag. Många som tar studenten. Jag önskar all lycka till dom! Jag minns själv hur kul det var. =D
Jag jobbar imorgon och helgen. Så för min del blir det lugnt. Har varken råd eller lust med så mycket mer. Pengarna rusade iväg när man skulle betala resan. Men det är skönt att ha det gjort. Jag var väldigt besvärad igår över pengafrågan. Men det har löst sig nu och det känns bra. Det är tur man har familjen som hjälper en. Morsan har varit en enorm stöttepelare. Jag är glad att jag har min lilla mamma. =)
Nehe, det var allt för idag.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0