Napa!

Måndag morgon

Som vanligt när det är något kan jag inte sova riktigt kvällen innan. Det var alltid så varje gång jag skulle iväg och tävla med badminton. Jag kunde bara inte somna på kvällen. Likadant igår. Jag kände mig endå rätt så trött. Men icke. Nehe, jag fick ta och läsa lite. Somnade väl runt ett, halv två. Sen vaknar jag vid halv åtta!! Suck. Men men, nu är jag uppe. Ska snart fixa mig lite frukost. Vi åker inte förrens vid tre idag. Incheckningen är tio i fem. Och det bästa är att vi åker från Växjö. Slippa åka till Malmö lr någon längre stans. Men nu ska jag käka frulle sen packa det sista. Vi hörs om en vecka!!!

HEJDÅ SVERIGE!!!



På återseende!

Kommentarer
Postat av: fanny

Du glömde ju mig :O dumbulle.

2009-07-28 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0