Väääldigt länge sen

Tisdag natt

Det var längesen (igen) jag skrev här sist. Har inte haft lust.
Men nu var jag tvungen att få ut lite saker ur mig.

1 gång, kanske 2 gånger kan jag ta skit. Men faan inte 3 gånger på en och samma kväll.

Jag trodde jag skulle skriva hur mycket som helst. Men nej...jag förlorade en vän ikväll. Vän ja..från mina ögon sett iallafall. Jag kan inte klandra henne. Men samtidigt tycker jag det var...falskt? Nja, dumt snarare att inte säga något tidigare.

Det spelar ingen roll hur mycket jag än skriver för ingen kommer fatta något iallafall. Blandade känslor. Arg, ledsen, sur...


Borde radera detta inlägg. Kanske imorgon.

Kommentarer
Postat av: maalin

men du :/

2009-08-18 @ 07:32:31
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0