Städning

Jag har tagit bort alla mina inlägg nu. Det har stått en del olämpliga saker enligt vissa. Enligt mig har det stått en (jävligt) olämplig sak. Fast jag förstod det dock inte när jag skrev utan har blivit tillsagd pga detta. För att det inte ska bli några missförstånd har jag då tagit bort alla mina inlägg. Men det är en sak jag undrar, OM det är någon som tar illa upp varför inte gå till mig direkt?? Ta det med mig så jag kan förklara om det är någonting som behöver redas ut. Jag tycker att man kan vara så ärlig iallafall. Vem man pratar med spelar ingen roll. Är det inte bättre att gå till källan direkt? Jaja, strunt samma. Nu är det som är gjort, gjort och för att inte ställa till med några missförstånd har jag iallafall tagit bort alla inlägg och ska börja om på nytt från och med nu. Med en liten extra tanke om vad och hur jag skriver. För folk kan vrida och vända på saker som dom själva vill. Det gör mig bara irriterad...
 

På återseende!

Kommentarer
Postat av: maalin

oj oj..tråkigt att folk tar illa upp =( Men "gulligt" av dej att fixa det ... tänk om jag skulle tänka på andra när jag bloggar..hehe not.../Maalin

2009-04-23 @ 20:31:46
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0