Äntligen hemma!

Efter 4 MYCKET roliga och intensiva dagar i Lökken så är man äntligen hemma! Rutinerad som man är tar man ju ut en semester-dag så man är utvilad och orkar jobba resten av veckan! :)  Vi hade ju inkillning för oss nya spelare då vi hade olika tävlingar. Det gick sådär för mig men jag hade ett trumfkort som skulle häpna alla! Vi fick en uppgift att spela en låt om Örsjö och den gjorde succe! Efter att ha legat sist så arbetade jag upp mig på en 2:a plats bland alla nyförvärven. På begäran ska jag lägga upp texten:

Melodi - In the ghetto

When the snow flies
On a cold and gray Örsjö mornin´
And Bobban is dribbling like a little baby
In the Örsjö
And Tompa cries
Cause if there´s one thing that he dont need
is another back to dribble
In the Örsjö

Örsjö, dont you understand
that målvakten needs a helping back
or motståndarna kommer göra mål nångång
Take a look at right, take a look at left
are we too blind to see
that Averhäll is running so fast?

Well the ball turns
and a hungry little Lagerberg with a runny hair
plays in the plan as the cold wind blows
In the Örsjö

And his hunger burns
so he starts to run the korvkiosk
and he learns how to eat
and he learns how to swallow
In the Örsjö

Then one night at Strandängen
a young Simon breaks away
He dribbles a forward, dribbles the målvakt
tries to shoot, but he passar Herman
and he doing a goal
And Tompa cries

As a crowd gathers round Herman and cheering
face down on the grass with ball in his hand
In the Örsjö!!


:) :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Mycke bra Elivs!!

2011-03-28 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0