Ja då var det alltså 2:a april! Igår var d...

Ja då var det alltså 2:a april! Igår var det som ni förstår 1:a april och det var ett och annat aprilskämt! :) Jag lyckades rätt bra med mitt egna jag skrev igår. Jag ska som ni kanske förstår inte sluta med fotbollen. Karlsson hajade direkt och skrev "1:a april idag :)" i ett sms. Sen på Facebook så kom chatten upp med 2 upprörda killar som undrade varför jag skulle sluta varav den ena sa: "Du började ju bli bra!" Haha! :) Det kom även ett gästbokinlägg där "Fassan" Slättman ville snacka med mig. Kul att se att folk bryr sig! :) Imorgon är det match mot ett Karlskrona-lag som Karlsson raggat upp. Eken heter dom. Ska bli intressant att möta ett nytt lag. Jag ska stå hela då Poppe har skadat axeln och Tobias inte har tränat på länge. Vi syns på Åkrahälls plan klockan 18.00 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0