Hej å hå!

Onsdag förmiddag

Jaha, igår var man i Flerohopp och agerade lagledare för S:t Sigfrid. Har fått hoppa in dom senaste matcherna. Och det har gått bra.  =) Vi vann med 3-2 mot Flero. En spännande match dom sista skälvande minuterna då Flero tryckte på med allt dom hade.

Idag är andra dagen jag är ledig, igår solade jag lite hos morsan å farsan. Tänkte göra likadant idag med. För att jag har en sån pyttebalkong så jag pallar inte sitta där. Mycket enklare att ligga på gräsmattan hos päronen.
Jag borde åka iväg någonstans för att sola och bada. Men jag pallar inte. =P Dels för att jag väntar tills på fredag för PENGAR! =D Löningsdags igen. Dom är mer än välkomna nu då det har varit lite skralt med tanke på utlandsresan. ÅH vad skönt det ska bli att komma iväg. Senast var 1998, då var familjen på Mallorca. Nu blir det Cypern med fyra polare. =D

Jaha, det var väl allt för idag!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0