Mitt i veckan

Torsdag morgon

Ja, nu är vi mitt i veckan. 2 dagar ifrån måndag och 2 dagar ifrån söndag.

Ikväll ska jag börja med en sak jag har sagt länge jag ska göra...jag ska börja spinna. Japp, jag jobbar till kvart i sju. Åker hem och äter något sen iväg till friskishuset för att cykla en stund. Hade tänkt att försöka hinna minst en gång i veckan helst fler. Sen har jag min lilla "träningshörna" här i lägenheten med 3 redskap, är väl tänkt att jag ska försöka använda dom lite också. Men vi får se, jag är alltid så lat här hemma. =/

Jag ser iallafall fram emot helgen.
Fredag är det fotboll på Gårdsryds IP. S:t Sigfrid - Örsjö. Sen kanske blir det ugång. Får se hur det blir med det.
Lördag så blir åter till fotbollsplan i Sigfrid. Vi har fest med laget. Massa roliga lekar! =D Sen på kvällen blir det till att laga lite mat, kolla på film och ha det trevligt. =) Kanske tar sig ner till badhusparken och Vikingsfesten.
Söndag så jobbar jag, det är inte lika roligt. =P Men sen på kvällen blir det till att ta sig till Emmaboda och spela fotboll.

Får väl se om det blir någon slags sammanfattning om jag pallar ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0