Skit...

Idag mötte Örsjös B-lag Lindås/Långasjö. Thompa fick ringa in lite folk idag. Folk som inte har tränat osv...

Vi säger innan att vi ska ha roligt idag men ändå kämpa och vinna!

Det börjar inte alls bra. Dom gör 2 snabba mål innan det gått 10 minuter. Vi rycker upp oss och spelar rätt bra men lyckas inte få in nåt mål. Tyvärr så lyckas L/L göra 3-0 innan paus.

I andra blir det 3-1 men det dröjer inte länge innan dom gör 4-1. Sen blir allt bara ploj och lek och det började gå utför.
Jag har tyckt om att spela i B-laget ibland för att det inte alltid är lika allvarlig som i A-laget men idag gick det över gränsen. Idag möter vi ett bättre lag till skillnad mot oss som har ett hopplock av spelare som inte är vana att spela med varandra.

Jag skulle vilja säga att jag bara vill spela i A-laget (speciellt efter idag) men det funkar tyvärr inte så i en klubb med 3 målvakter. Det är ju bra med konkurrans men när man spelar såna matcher som idag så är det inte roligt alls.


Träning imorgon - Ny vecka! Nya tag!




Kommentarer
Postat av: Nygren

Jag vill vara forward. :D

2011-05-15 @ 21:30:33
Postat av: karlsson

jag tycker vi ska ge ett stort tack till dom inringda spelarna för att dom ställde upp i söndags!

2011-05-17 @ 12:50:35
Postat av: Elvis

Absolut! Men det blev lite väl mycket trams i slutet och det är ju jag som blir drabbad då. Trist...

2011-05-19 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0