Ledig

Tisdag eftermiddag

Suck! Jag måste köpa mig en diskmaskin alltså. Jag tröttnar på att diska apmycket en gång i veckan. Varför gör jag det inte oftare då? Nej för att det är SÅ JÄVLA TRÅKIGT! Idag känns allt tråkigt också. Var värdelös på matchen i söndags och har varit nere sen dess. Tränade inte igår heller pga det. Men jag ska ner imorgon och träna iallafall. Såg på träningsschemat att vi ska börja 17.30. Då hinner jag ju bara träna en knapp timme med tanke på att jag slutar efter sex. Aja, vi får se.

Får väl se vad som händer ikväll också. Väntar på besked ifrån en som kanske ska hit. Mmm! Nehe, om man ska lägga sig i soffan och sega framför teven resten av dagen istället för att göra nytta som att städa och diska. Japp! Det får det bli. Suck igen. Jag behöver något positivt i mitt liv nu känner jag.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0