Jerka!

Måndag förmiddag

Jerry Williams! Jävla rock-gubbe det där! Snart 70 bast och rockar fortfarande. Är riktigt sugen på att dra till Göteborg och Rondo för att kolla på han. Får väl se om jag får mig med farsan kanske. =) Vore riktigt jävla kul!!

Jaha, men idag är jag ledig. Det är skönt. Jag sov helt underbart inatt. Det var längesen jag sov så gott.
Vad händer idag annars då? Jo, jag ska nog in till Kalmar idag. Har blivit sugen på en ny tatuering. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha än, men det lutar åt mitt födelseår. Något mer kanske. Typ ett "E" för Ekholm, eller hela efternamnet. Jag vet inte än. Jag ska kika lite iallafall på olika texttyper hade jag tänkt.

Hur ser veckan ut då? Jo, jag är ledig idag och imorgon. Ikväll är det fotbollsträning, likaså på onsdag. Sen blire jobb onsdag, torsdag och fredag. Sista matchen på lördag mot Flerohopp. Antingen blir det till att spela eller blir det öla och titta! =) Så ser det ut nu. Japp japp.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0