Bara sådär

Torsdag kväll

Ja, bara sådär blev jag sugen på jordgubbskräm med kall mjölk efter träningen. :) Och ja...bara sådär blev jag sugen på lite Cliff Richard när jag satt här framför datorn :) Och när jag satt här framför datorn blev jag sugen på ett blogg-inlägg för att glädja mina trogna läsare. Om jag har några kvar nu när det inte blir så ofta.

Imorgon är det fredag och helg! =) Det gillar jag. Jag har lite ärenden till Kalmar imorgon. Annars har jag inga planer. Kanske att gå på Chili på en fredag för första gången. Jag var ju där förra helgen. Men då var jag där på en lördag. Jag och 10 till. Haha. Men jag hade mycket trevligt.

Annars då? Ja, jag åker ju snart till Argentina. Det är mindre än en månad kvar. Det är sjuukt! Haha! I tisdags var jag och blev intervjuad och fotad för Nybro tidning. Så köp den imorgon! =)

Nehe, nu ska jag väl snart hoppa i säng å sleepa. Så man orkar helgens bravader, vad dom nu blir!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nej det vet jag faktiskt inte :S

Gud vad kul!!!

Lycka till :)

2009-12-05 @ 18:59:28
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: Adam

Vem är du? :P hehe. och vad vet du inte?

2009-12-05 @ 23:02:28
URL: http://adamekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0